Metodología inbound : si no has sido el primero, aún puedes ser el mejor

Inbound metodologia bezeroa ardatz duen enpresa-filosofia da. Harekin harreman iraunkorrak eta pertsonalizatuak sortzea bilatzen du, esperientzien eta balio-edukiaren bidez. Erabiltzailearen azterketa sakona eta erosle-ibilbidea ditu oinarri. Publiko zuzena erakarriko duten edukiak eta esperientziak...

Descripción completa

Número de control: 461644 Libro
Autor Principal: Etxebarria Tobías, Oiane
ISBN: 9788441548039
Idioma: Español
Publicación: Madrid : Anaya Multimedia , D.L. 2023
Serie: Social business
Descripción física: 303 or. : graf., ir. ; 23 cm
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520 |a Inbound metodologia bezeroa ardatz duen enpresa-filosofia da. Harekin harreman iraunkorrak eta pertsonalizatuak sortzea bilatzen du, esperientzien eta balio-edukiaren bidez. Erabiltzailearen azterketa sakona eta erosle-ibilbidea ditu oinarri. Publiko zuzena erakarriko duten edukiak eta esperientziak definitzeaz arduratzen da, bai eta hura hezteaz, sartzeaz eta informatzeaz ere, erosketarako bidean modu askoz organikoagoan eta naturalagoan laguntzeko. Era berean, erosketaren osteko laguntza hau hedatzen du, eta bezeroei zoriontsu eta pozik sentitzen laguntzen die, erosketak berriro egin ditzaten eta bezero berriak erakartzen lagun diezaguten 
520 |a La metodología inbound es una filosofía empresarial cuyo eje es el cliente. Busca crear relaciones duraderas y personalizadas con él a través de experiencias y contenido de valor. Se basa en un análisis profundo del usuario y su recorrido de comprador. Se encarga de la definición de contenidos y experiencias que atraigan al público correcto y lo eduque, involucre e informe para acompañarlo en su camino hacia la compra de una manera mucho más orgánica y natural. Asimismo, hace extensivo este acompañamiento después de la compra y ayuda a los clientes a sentirse felices y satisfechos, de manera que repitan la compra y nos ayuden a atraer nuevos clientes 
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